субота, 21. јун 2014.

Don Juan OC229

Volim boje, crtam, bojim, čak i bojanke bojim pod ove stare dane :D Uvek moram da kupim bojanke i bojice i imam spisak bojica koje moram da kupim, od najeftinijih proizvođača do onih najskupljih i koji vrede svaki dati dinar pa ti je žao i kad potrošiš i ne bacaš ni za živu glavu one male ostatke koji ne mogu više ni da se režu. Imam malu hiljadu nijansi svih boja, čak i bele i crne. Roze nijanse najviše volim, što je smešno, a još smešnije što njih stvarno volim da koristim koliko ne volim na sebi da je vidim, jedino onu nežnu roze (rozenkvarc <3), plavu koja mi je isto omiljena, a takođe i zelenu... Ali kod bojenja jedino crnu ne koristim ili je koristim veoma, veoma retko. Jedina boja koju ne volim ni na sebi, ni na mojim stvarima, čak i kad nešto izgleda božanstveno sa tom crnom, ja to uzeti neću.  Vrištim kad mi se da nešto crno da nosim. :D I onda kreće moja mama sa svim onim pravoslavnim pričama kako je crni plašt bio spas od smrti... I onda uvidim da su svi oni dragi kamenčići (koji teraju depresivne misli i pre svega negativni uticaj nekih koji vas pune time pa posle vi sijate time ko supernova :D) su crne boje ili tako neke tamne ili imaju opet crnih delova. Trenutak za razmišljanje. Opet ja i hvatanje za belu boju i tačka. Zašto ovolika priča o bojama? Pa.. Zbog laka koji mi je poslužio kao neki kamenčić koji me je štitio od negativnih i depresivnih misli, pre svega od straha i radila sam normalno punom parom i lepo, skocentrisano i budno :D Jedino me nije spasio jedne moje loše nesvesne navike, ali i za to ću naći lak.. ovaj lek :D

Predstavljam boju koja se stvarno slučajno našla u mojim rukama. Pošla po Don Juan lakove, ali šljokičave i zacrtala samo njih da kupim. Pošla i kupila crni, samo njega, nijedan drugi. Kao omađijana. :D

Imam dva sloja jer ja stvarno ne znam da ocenim koliku količinu laka treba da zahvatim četkicom da bi se pokrio nokat u jednom sloju. Što shvatam da nisam vična niti ću biti u baratanju sa lakovima i mackanju, ali me to ne sprečava da nastavim da se igram :D Igranje je najbitnije :D
Prvi sloj se suši u roku od..odmah :D Došlo mi je da ga ljubnem :D Volim brzosušeće lakove. Drugi sloj se suši brzo, ali ipak treba malo vremena, ali opet superiška u odnosu na sve ostale lakove koje osakatim u roku od..odmah :D I kod ovog laka mi se isto pokazalo da je bolje ovako da radim- tanji sloj, osuši se pa sledeći i bolje da i on bude tanji, ali sa ovim lakom se stvarno dobije puna pokrivenost sa tim tanjim slojem. Na ovakav način mi je lak trajao 4 dana, tog četvrtog dana sam videla izlizane vrhove pa sam onda nanosila motive pečatiranjem, pa sam posle i matirala (nije mi se dalo da skinem ovaj lak).. Igralo se dete :D I nakon 2-3 dana sam morala da skinem jer nisam mogla tako išarana pred neke ljude :D A lak je istpreo svašta i ostao na mojim noktima!
I za kraj kako je to izgledalo četvrtog dana kad sam pečatirala i matirala
Koristila sam Golden Rose Paris 04 za motive, miskovala sam motive sa Essence Love Letters ploče i ploče iz kineske radnje, a nadlak je bio Miss Sporty Check Matte. I ne znam kako, ali meni mat nadlakovi pomažu da lak istraje duže na mojim noktima nego što mi oni obično traju. Ovako je izgledalo i na mojim noktima i nakon ta 2-3 dana, zato mi je bilo žao da skidam lak...

2 коментара:

  1. Odlican je, treba mi jedan crni lak, tako da njega kupujem. Koja je cena? :)

    tara-blunt.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uopšte se ne sećam koliko sam ga platila.. Ali mislim da su ovi One Coat tu oko 150-170 dinara, jer oni šljokičavi su 250dinara. Mada sa svim lakovima, bez obzira koja marka, cene se razlikuju od radnje do radnje..

      Избриши